Rick-AYE!

@TeamTygaDC

Grammy Nominated Songwriter/Producer/Singer/Rapper...For bookings email: ImLyingLikeFuck@Gmail.com

#Proof That Kat Stacks is Dead.....The Police Took This Photo as Evidence #RIPKatStacks

Views 5,012

1807 days ago

#Proof That Kat Stacks is Dead.....The Police Took This Photo as Evidence #RIPKatStacks

45 Comments

Realtime comments disabled

_roman_zolanski 1807 days ago

LMAOOOOOOO.. but i feel sorry for the mouse bc its wayyy better lookin than rat slapped

shansutton 1807 days ago

me finding this funny is just...

originalAKA 1807 days ago

Oh shit, it is . She actually closed her legs too? Burn in hell BIIIITCH! #BumBitch

SammiDeHart 1807 days ago

O' WOW, Hahahahahahaahaha!

TY_ODG 1807 days ago

shit that pix funny fuck and fuck #teambreezy yall anit with #teamfuckkatstacks fuck outta we don't fuck with your kind

Paula_MusicnMe 1807 days ago

I am SO mad you're dragging me to hell with you for laughing at this sh*t!!!

PrettyyNolaGrl 1807 days ago

KML.,! Youu Wronqqq Fahh Dhat Lmaooooooo

welldamnjen 1807 days ago

AAAHHHHH HAHAHAHAHAHA #toothru lmao well just damn!

HeAintChris 1807 days ago

lmaoooooooooooooooo

ScoobySnackss 1807 days ago

LMFAOOOOO, *dies*

DruChaos 1807 days ago

IM DONE WITH LIFE!

xxTeamBreezyxx 1807 days ago

LMFAOOOOOOOOOOO!!!

chari_xo 1807 days ago

LMFAOOOO

Ctron164 1807 days ago

Hilarious nonetheless.

Lilisbonekrisha 1807 days ago

Oh naw yall wrong..... That aint eeeevvvvveeen right. Smh........

TeamCBAfrica1 1807 days ago

#DEAAAAAAD!! omg looool

Ctron164 1807 days ago

I'm mad I actually clicked the link.

MINAJMAFIA 1807 days ago

lol *DEAD* your such a loser

iTsBREEZYbiotch 1807 days ago

lmfaooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!1