kstewadmirer

@kstewadmirer

Admirer of Kristen Stewart [aka The Stew], her talent, her work, her style. Simply stated, we love her! Keen of Sir Pattinson. Lover of all, admirer of one!

Something familiar?

Views 2,488

1914 days ago

Something familiar?

30 Comments

Realtime comments disabled

unikah_iha 1911 days ago

thats so sweet....

glttr 1911 days ago

....they always look so stoned lmao

rifanadira 1912 days ago

is that real Rob's shirt ?o.O i love them !!!

pickaboomb 1913 days ago

WHOAAAA...! Same shirt!

alma_rkdreams 1913 days ago

WHEN WAS THHIS TAKEN?? LOVE IT:) GO ROBSTEN

iacris9 1913 days ago

eyes so familiar..

kkattita 1913 days ago

omg!! (L)

Carinasz 1913 days ago

Kristen is wearing Rob`s shirt!!!!!!!!!!!!!!!!

Carinasz 1913 days ago

kristen is wearing Rob`s shirt!!!!!!!!!!!!!!!

kstewfashion 1913 days ago

wow he has huge hands ...... (you know your all thinking dirty thoughts now aswell) :) x

KstewForever 1913 days ago

is it me, or does robs hand look abnormally huuuge in this?! (i secretly really like the shirt too ;)

HoboSap 1913 days ago

OMG!

saltandvinegar_ 1914 days ago

OOOOOOOOOOH MYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOD. i can't believe it.... AHHHH!!!!

LoRe94ItAly 1914 days ago

oh my goooooooooooooooooooooood!!!!Kristen wears Rob's shirt!!!!ohhh my goood!!!I'm so happy!!!!GOOOO ROBSTEN!!

LovingStewy 1914 days ago

oh my god.

kanachidori 1914 days ago

Kristen is a dangerous girlfriend to have, as she likes to wear your clothes ..lol .. poor rob doesn't even have much left, but i guess he doesn't mind .. lol .. PS kristen looked great in them too !

kanachidori 1914 days ago

hmm ... maybe!=P They loved stealing stuff fr the set .. LOL

RK_TGCinCannes 1914 days ago

oh my God!!!

KStewsCooter 1914 days ago

NO...... Kristen steals Edward's shirt ;) jk

thomasLUVjaymes 1914 days ago

yeah! has been talking bout this when she was On.. ;D