joe jonas

@joejonas

Hello this is joe

Roomie Dinner Night Was a huge success!

Views 177,338

2512 days ago

Roomie Dinner Night Was a huge success!

5,853 Comments

Realtime comments disabled

milij41189027 1626 days ago

joe tan lindooooooooooo

AngelinaHelen_ 1722 days ago

Haha..ok the guy on the left is adorable! :)

betsjonato 1787 days ago

GARBO E JOE PORRA ME COMEM

laramarinj 1808 days ago

Joe e garbo lindooooos dmssssssssss s2

xniallsweater 1855 days ago

TÚ FUCKING SONRISA JOSEPH ÑLKJHGFVHBJKLÑKOIJUH MORÍ <3

TeamJonasEgypt 1870 days ago

look so cute !!

DefendersJoBros 1890 days ago

Garbooo

AnaFlaviaSakai 2045 days ago

ri mto do cabelo do joe kkkk mais ele eh lindo do mesmo jeito

StayStrong07 2046 days ago

=O jaja

cynthia_jonas 2047 days ago

Joe com cabelo black power, parece mesmo! hahahahahahahahaah

isyfossatti 2066 days ago

ai meu coração viu

heeyiza 2072 days ago

Joe parece que você tá com um cabelo black power ....

macaaaaa_ 2074 days ago

AJAJAJAJAJ CUANDO LA VI DE LEJOS PENSE QUE JOE TENIA PORRA :| AJJAJAJAJAJAJJAJAAJAJAJAJAJAJAJAJAJ

Lucy_pisani 2106 days ago

Joe parece que tenes algo en la cabeza xd ajaja. Te amo♥ WE NOT SPEAK ENCGLISH.

marielefigueiro 2113 days ago

o garbo da de quando ERA bonitinho brimks ele e gatinho

dudamagro 2119 days ago

gaaaarbo *-*

elianadennise 2119 days ago

:D cute!!!

TeamLovaticsBR_ 2134 days ago

OMG morri :x

cahJerry 2154 days ago

MORDO AGR OU JA?