Zak Bagans

@Zak_Bagans

Documentary filmmaker, paranormal sensitive/empath/investigator, Host/EP for Travel Channel's #1 rated Series Ghost Adventures Season 9 Premiere's Feb

Rotate photo View full size

Views 4,501

1687 days ago

75 Comments

Realtime comments disabled

Babiigurl_Addie 1327 days ago

wtf is aaron doing?

JessaNightshade 1637 days ago

Oh my Aaron your one awesome dude!

spooky2828 1648 days ago

lmfao.........your a trip!

MJ_K1NG 1649 days ago

lmfao!

MJ_K1NG 1649 days ago

lmfao!

GACsAdmirer 1686 days ago

Is th@ wh@ happens when he doesn't have his Starbucks coffee? LOL

Moka424 1686 days ago

LoL wow - those Inns/Motels can be extremely boring. Gotta find something to do.

Issa1222 1686 days ago

Okay Zak, wadja feed him?

CeciVR 1687 days ago

haha niceee! i'm so happy to see you all back together again!

missshygurl10 1687 days ago

no more coffee young man lol

hurrihottie 1687 days ago

best pic ever!!!!!!!!!!!!!!! luv ya aaron!

saxyrita 1687 days ago

This is the greatest thing I've ever seen. xD

aly_biebs 1687 days ago

haha! you are so weird!!

AMERICANWOLF74 1687 days ago

Need to lay off the Starbucks coffee, Aaron. Seriously, Dude!

AaronGACfanpage 1687 days ago

sugar rush?

bahnisiain 1687 days ago

I think Aaroan had too much coffees, methinks he should switch to decaf

perdojanetlynne 1687 days ago

sorry didn't mean to hit that three times

perdojanetlynne 1687 days ago

Aaron you are a goofball.

perdojanetlynne 1687 days ago

Aaron you are a goofball.

perdojanetlynne 1687 days ago

Aaron you are a goofball.