OMG Facts

@OMGFacts

The World's #1 Fact Source. For more facts, follow: @OMGFactsSex @OMGFactsCelebs @OMGFactsAnimals @OMGFactsSports @OMGFactsTech @OMGFactEspanol

Rotate photo View full size
It's a fact that you can help Haiti after their 7.0 earthquake and donate $5 by texting YELE to 501501 and by visiting www.yele.org. #haiti #omgfacts

Views 151,690

1722 days ago

It's a fact that you can help Haiti after their 7.0 earthquake and donate $5 by texting YELE to 501501 and by visiting www.yele.org. #haiti #omgfacts

236 Comments

Realtime comments disabled

UrbanPrimate 1718 days ago

I don't think Wyclef's organization is really for charity. http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2010/0115102wyclef1.html Find somewhere better to put your donation.

EmilyMackenzie 1719 days ago

IF YOU WANT TO HELP GO HERE! thanks so much

xInspiredByDemi 1719 days ago

When I heard about this, I cried!!! Pray AND donate people!!! That is SOOOOOOOOOOOOOOO NOT fare to the people in Haiti!!!!!!

Danny4040 1720 days ago

...

PrimaBratinella 1720 days ago

this is really devastating! good job to the Red Cross for raising $5M in 2 days and of course to the senders!

miggelofthedark 1720 days ago

our flag(phillipines). looks so similar in their flag. #OMGfacts

shineon_ 1720 days ago

UNBELIEVEBLE :(

jay_89 1720 days ago

IT IS A B4 & AFTER SHOT OF THE PRESIDENTIAL PALACE AKA "THE WHITE HOUSE"

babemalo 1720 days ago

the check is coming, so I'll be donating soon. btw, what building is that?

live4_music 1720 days ago

Holy crap! :0 poor people.. Please pray.

ClairedaBozz 1720 days ago

PRAY! PRAY! PRAY! IN JESUS NAME, AMEN!

AllyyMauricio 1720 days ago

aww.. i really cried wen that happened wen i saw a vid of it D':

Uniquely_Vo 1720 days ago

*they need financial AND emotional/spiritual aid...i will raise money AND pray as much as I can, and I hope we all do the same. one love and God Bless :)

Uniquely_Vo 1720 days ago

please donate! and as a sidenote: prayer will most definitely help; yes, PLEASE send money too, but money wont buy back lost loved ones, and erase the horrible things the people of haiti have witnessed and that will haunt them forever...they need financia

OhhItsCesar 1720 days ago

this is a sign that the world is coming to an end...

OhhItsCesar 1720 days ago

OMGGGGGGG and the guys said this was all by the devil or somthing like that wtf!? scary

corysbrainz 1720 days ago

did you really just "LOL" this picture...? Classy.

3rkid 1720 days ago

HOLY SHIT! Haiti got owned by nature! Texting my 5 bucks now.

dn9ne 1720 days ago

LOL

SC93RFC1872_54 1720 days ago

OMG