JARED LETO

@JaredLeto

LOVE LUST FAITH + DREAMS • ARTIFACT both available on #iTunes now — #IntoTheWildOnVyRT • http://t.co/4rfZqEvOnl

Great show by @afi. Fun to share the stage with them and @muse!

Views 14,216

2091 days ago

Great show by . Fun to share the stage with them and !

72 Comments

Realtime comments disabled

HEARTSEATING 1406 days ago

..↑..and i love 30 seconds o mars!↑

HEARTSEATING 1406 days ago

i love AfI very!!!1

sialfe 1594 days ago

Sharing the stage with & = #WOW!

EchelonSyndrome 1705 days ago

Really?? I love Muse!! You guys are my death....

yourshinelights 1728 days ago

i love AFI <3 and i love 30stm omg !!!! ;D

Abdala1DPayne 2043 days ago

REALLY?.. I LOVE MUSE!!! BUT I HATE AFI...

Blindangel13 2045 days ago

I am happy to be allowed to see you (in Berlin)! Could I do a photo with you after the concert?

sundance720 2045 days ago

oh i'm waiting for 03/22 in milan,italy!!!

TARHEELSfan5 2046 days ago

holy shit! afi&30stm= love >:)

TARHEELSfan5 2046 days ago

holy shit! afi&30stm=

DannyKilljoy 2046 days ago

great Night with afi & muse xD

DRC327 2046 days ago

Have you noticed, in any great work of art there is always a finger pointing up...

coleycoless 2046 days ago

that looks like Not So Silent Night, which i went to :D

_caitlinhickey 2047 days ago

Love them!!!!!!!!

2diana3 2047 days ago

what were they playing? they are awesome!

mospeeking 2047 days ago

my knee's were shaking after people weren't holding me up anymore.yay.cracked ribs

mospeeking 2047 days ago

that's totally my hand isn't it? yep there's my sleeve with stupid coat stuck on squished in people. hyperventilation...i'm getting clammy just thinking about it.

examinerealist 2070 days ago

I loved when you guys stopped mid song, and restarted Kings and Queens after saying you only had seven minutes left to preform

Paajka 2071 days ago

heh i like and so much C:

Kaarolka 2071 days ago

yeah i like muse a lot! they are great ^^