Martyn

@franklero

mcr = 3. Frank's profile = twitter.com/Frankiero (:

My chem likes coffee

Views 19,379

2088 days ago

My chem likes coffee

200 Comments

Realtime comments disabled

CaitlinNinja 1448 days ago

No wonder your shows are so awesome! (ive heard)

iero_love 1581 days ago

Holy shit, no wonder your shows are so crazy. :') <3

xslaughtermatic 1761 days ago

Did you all get your own damn pitcher? xD Someone didn't get enough coffee and also needed a Pepsi. xD

AdelleGrey 1761 days ago

:D :D :D

LadyofMisery 1761 days ago

Damn! That's a lot of coffee.

chumsofchance 1761 days ago

QUERIA VER QUEM LAVOU ISSO TUDO ≈≈≈

xoxolupinah 2064 days ago

Mydriasis. You'll look like L from Death Note soon.

RayToroIsSexy 2064 days ago

I can't not say this at the end of every message that I have sent! Its so catchy! My Chem likes coffee

RayToroIsSexy 2064 days ago

I can't not say this at the end of every message that I have sent! Its so catchy! My Chem likes coffee

x_ilOveMCR_x 2065 days ago

and who doesn't love the coffee? e_e

xXraawrtXx 2069 days ago

ha. no kidding. you damn caffeine addicts... jk caffeine addicts rule!

mcrsavedmylife2 2074 days ago

that is alot of coffee

AnotherSadSongx 2074 days ago

I thought it was Arabian Coffee at first xD Cause those containers (?) are what we use for it.

aroundamemory 2075 days ago

The coffee is best, but you leave a lot of dirt hahaha

biancakimura 2080 days ago

Me too. xD

moolaboo 2081 days ago

My Chem are also messy fuckers I'm guessing o_O It's called 'fairy liquid' guys!

ArabellaTrevino 2081 days ago

apparently pepsi too!=_)

ArabellaTrevino 2081 days ago

yeah. so do i.
=0

MeelFuckinWay 2082 days ago

I love Starbucks coffee. It's awesome

franklero 2083 days ago

yup