The Used

@WeAreTheUsed

The official twitter for The Used. What is The Used? Gross Pop, rock, light jazz, FUNK rock, funk ROCK.

Rotate photo View full size
One last taste of our new music video for #emptywithyou, full thing coming tomorrow!

Views 3,144

1695 days ago

One last taste of our new music video for #emptywithyou, full thing coming tomorrow!

30 Comments

Realtime comments disabled

LeTramp 1190 days ago

i love that song, i sang it in my anniversary, then he left me... what a jerk... who cares, i ♥ it

Robertacfs 1694 days ago

I Cant Wait , for this Video !!

Emmily_xo 1694 days ago

dude this looks AWESOME, cant wait to see the finished vid :) xoxox

PrettyBurning 1695 days ago

WHAT THE HECK!! looks cool but WTH.. i don't wanna get puked in the face.

Mckeee 1695 days ago

Nice! Can't wait X)

lorenza154 1695 days ago

TO COLOMBIA!!!! WE LOVE YOU SO FUCKING MUCH!! COME COME COME TO COLOMBIA SO YOU BERT CAN SPIT OVER SOME NEW TERRITORIES!!! LOL

lorenza154 1695 days ago

This is a quality you develop after years and years of spiting at your fans/friends/stragers/family's presence and don't caring about who might slip down!! Hahaha i fucking love you bert!!! TOMORROW EMPTY WITH YOU! YAY can't fucking wait!!! THE USED COME

DedeMatthew 1695 days ago

Was Jesus ? *-*

Caaaau_ 1695 days ago

fuckin' nice, guy *---*

ohyesirene 1695 days ago

You better hurry guys! But what the hell is the meaning of bert's face exploding? I bet there's a really cool story behind it! No? Okay...

jackiecanfly 1695 days ago

ahhhh! i'm so excited! it's gonna be so flippin sweet :D

stephapadula 1695 days ago

:D i cant fucking wait!!!

ohfrankenstein 1695 days ago

bert esta vomitando su alma(?)

infinityonkat 1695 days ago

So fuckin' exited! i really cant wait,it gonna be amazing!

tata_colombia 1695 days ago

can't wait*!

tata_colombia 1695 days ago

hahahaha AWESOME! can't to see the video tomorrow!

veengenz 1695 days ago

Fuckin' Amazing! *-* I'm so excited for the video!

xJuliaIsLostx 1695 days ago

I'm so effin excited about the video. Can´t wait.

hrvatka 1695 days ago

i'm so excited! looks awesome!

damaris_f 1695 days ago

looks awesooooome! hell, I can't wait for it!