matt kemp

@mattkemp27

Rotate photo View full size
Don't I look hungry?

Views 3,320

1762 days ago

Don't I look hungry?

19 Comments

Realtime comments disabled

ddlovatodiva 1398 days ago

no love no! :D

crAZy4DODger 1717 days ago

HunGry For SomE swEet KissES...SexY DodgEr MaN!!!

Dgrs4ev3r 1738 days ago

You look hot :)

loveShyyy 1761 days ago

nope, you look sexy AF! ahhhhhh

ladydipage 1761 days ago

DAMN!!!

missjasmineann9 1761 days ago

Oh yeah...lol definitely ready to eat..lol btw lovin the shades ..

LovleeSmyle 1762 days ago

You look "determined to get there" that's for sure ;) ... ready to throw down and do some damage.

jordanthelion 1762 days ago

you have a set of shades for every occasion, huh bawss!?

goblu27 1762 days ago

Lol, can't say that what I think bout looking @ this pic! *-)

GabEvansCasting 1762 days ago

someone feed this man some grub---we need him for next season! ;P

live4cubbieblue 1762 days ago

you look like u ate and want sum more :) lol

DianaBarajas_ 1762 days ago

You look cuteeeee !!

mznae05 1762 days ago

Hungry is the last thing that comes to mind lookin @ this picture.lol

Dodgerette16 1762 days ago

Mmmmm looking good like always

DaTruthTella 1762 days ago

Yep, ya looked STARVED! Lol

ItsMurdaa 1762 days ago

mmmmm...nice shades ;)

miz_silva 1762 days ago

...hungry never lookd this GOOD...

rdc82 1762 days ago

Yeah lookin a lil Slim there grub my dear grub!!!! Happy Thanksgiving sexxi!!!

oohhmm 1762 days ago

more like starving:)