oliviamunn

@oliviamunn

Olivia Munn: vigilante super hero, novelty pen collector and your mom.

Clark Duke's best night of his life.

Views 19,651

2469 days ago

Clark Duke's best night of his life.

20 Comments

Realtime comments disabled

ckaminsk 2457 days ago

the CLINTINATOR?

Noypi_AKU 2468 days ago

Clint: Say it, out loud.
Clark: Vampire.

Schuey2k2 2468 days ago

ZOMG!! Clint is a Terminator!!!!

soliscardenas 2468 days ago

"get off my lawn"

NickyVelic 2468 days ago

Clint looks like a zombie....

Bizarro001 2469 days ago

Lmfao systems version of Clint Eastwood

from_fresno 2469 days ago

come with me if you want to live

thelostlantern 2469 days ago

Is that Cyberdines systems version of Clint Eastwood?

elainesinsane 2469 days ago

OMG! Run Clark run!!!

spiritmancuso 2469 days ago

finally the proof that clint eastwood is a demon. i'll call up the winchester brothers

jaedwa 2469 days ago

That looks like "Dirty Harry"

Patskeets 2469 days ago

he has the devils eyes...i dont like

BRiZL 2469 days ago

Let's see him holding a 45 w/those eyes!

TerrenceCheek 2469 days ago

So Rad, I love Clark he was so awesome that time he guest cohosted with you Munn yay. :-)'s

marea707 2469 days ago

hahah he totally looks like it. Clint looks like a freaking zombie vampire lol

Scarfo 2469 days ago

All was fine..until Vampire Clint Eastwood feasted on Clark's blood...

ndmann55 2469 days ago

Lucky punk.lol

dmbrand 2469 days ago

Damn, Clark's gonna get his Gran Torino.. after the montage of course.

profbrantley 2469 days ago

Gaaaahh! Zombie Clint Eastwood!

nerdy_lime 2469 days ago

holy shit...he got to meet clint...that bastard...lol...