Zane

@zuzelle_

Fannie Chillin' in da Narnia

Photos and Videos by @zuzelle_

  • Timeline
  • Gallery

Best shit u can NOT find in my town,

  • 1138 days ago via site
  • 99

lol xD

  • 1194 days ago via site
  • 93

luv dis song

  • 1194 days ago via site
  • 84

4Ever missing that camp in Lithuania

  • 1197 days ago via site
  • 80

haha Gurki run our tinychat ;D

  • 1217 days ago via site
  • 97

Boorred

  • 1222 days ago via site
  • 98

Tinychat with shane .

  • 1224 days ago via site
  • 104

Its so ''cool'' to text Happy Christmas message to people who ignore you 6 moths and got a text back- Same to you. thatks buddie -.-

  • 1224 days ago via site
  • 85

waitin' to guests to come. (this is old picture ,btw)

  • 1228 days ago via site
  • 99

guess who joyn us in tinychat ?

  • 1233 days ago via site
  • 99

ok I look awful as always :D Just ignor me in this pictures xD

  • 1237 days ago via site
  • 73

classroom is ready for Christmas

  • 1237 days ago via site
  • 82

Follow the link to view more details or to create your own Tweet Cloud: http://w33.us/atsl

can't wait

  • 1247 days ago via site
  • 94

I wanna be in fcking London right now.

  • 1254 days ago via site
  • 88

Genius mights,who made this :D

  • 1255 days ago via site
  • 104

picture from summer, Summer I miss ya ;)

  • 1262 days ago via site
  • 94

Happy b-day ,Latvia. :))

  • 1264 days ago via site
  • 94

Summer at Lithuania

  • 1264 days ago via site
  • 102

bought this cool brooch yesterday.

  • 1265 days ago via site
  • 98

1 2 3 Next