Sean Koo

@scoobykoo

When I was child I spoke as a child and thought as a child, but when I became a man I took that child outback and had him shot

Photos and Videos by @scoobykoo

  • Timeline
  • Gallery

I am what I eat. #Nuts

#Shrek, #SpongeBob, and a #CareBear cruising together? Pretty badass gang lol #RoadTripDay

#CaptainAmerica shield. Hmmmm if only I had the costume too lol #RoadTripDay

Massive jar of Cheese Puffs? Really? Americans #RoadTripDay #Target

A 24 hr drive through coffee stand? Really? Americans lol #RoadTripDay

success with the cookie butter

more store shots

Trader Joe's!

#RoadTripDay. & I waiting at the border.

#ClassyChick #OpenBarWedding she's been like that for an hour

Eating ice cream with a fork. Am I just lazy or drunk? I say a bit of both. #OpenBarWedding

At friends wedding rehearsal. Classy shit going on down here in #Surrey

Hmmm apparently multicultural counseling is so important that they need an emergency field vehicle? Lol

The #JusticeLeague vs the #Nazis print I picked up at #dragoncon was also the creation of Jason Metcalf

#XMen #DarkPhoenix art print I picked up at #dragoncon. Great artist, Jason Metcalf

probably not as cool as your wall paper but the #JusticeLeague vs Nazis still pretty cool

Buddy left one of my "you park like an asshole" notes on this quarter million $ car #audiR8 #VANCOUVER

Buddy of mine left one of my "you park like an asshole" notes on this quarter million dollar car #audiR8

...also... Ultra is not two words and they misspelled solutions. The back of the box has a different product name!

Omg what the frak, this screen protector has terrible spelling errors. Read the box