Gemster.

@realraphead

They call me G. Jersey/Peruvian. Hip-Hop enthusiast. Art lover. 6.15.13 #teamiphone #hiipower #rattpack

Photos and Videos by @realraphead

  • Timeline
  • Gallery

Healing process once again. Gotta thank my man Gump for doing his thing with the realism. #realtalent #thankyou

Yoooo ❤

Ewing, Knicks.

KD 6 Christmas, good Lordy

#teamearly #blackops

Yooooo! Lol

Ain't nobody f****n with my brim, brim, brim....

Authentic Anaconda skins with a baby calf leather bottom. #exotic pickups #teamalphadog

in the VIP from a show I went to a while back. #LesIsMore

Let me know if you need one! Support the ladies in their mission fellas!

This is soooooo smooth #kdot

Bands'd make...lol you know the rest

Kinda cut out but Yoooooo! Lol

Looks like Santa came early though...

Getting my food and liquor on. #music #hiphop #lupe

Blue Lodge dap.

What does my mom want?...

Blue city cuh!