Shai

@orShai

None of yo damn business!

Photos and Videos by @orShai

  • Timeline
  • Gallery

This was another design! mmmm...

  • 1766 days ago via site
  • 66

Back in the days...when we designed album covers for ntest! #ORIGINALkerikrew / this is my desing! :D

  • 1766 days ago via site
  • 64

is dat you? *_____*

  • 1774 days ago via phone
  • 67

Painting - oil paint (abstract) on paper / i was bored and lonely hehe
btw this is just a scrap!

  • 1778 days ago via phone
  • 63

This one will be framed! But after i rip out some pages with stencil art.

  • 1787 days ago via phone
  • 40

One of the magazines / arabic calligraphy *MELTS*

  • 1787 days ago via phone
  • 42

#POW keri were u drunk?!? lmfao

  • 1789 days ago via site
  • 375

Lunch at villi!

  • 1798 days ago via phone
  • 121

  • 1799 days ago via phone
  • 198

As promised, (henna-gloves) chiiiiic.

  • 1799 days ago via site
  • 196

ahh :D - i dn kno y twitter deleted this! i posted this, this march!

  • 1814 days ago via site
  • 85

Look whos supportin i bookmarked ur blog ;*

  • 1831 days ago via phone
  • 93

Artwork - this is scrap but i am def gon paint this on a canvas

  • 1842 days ago via phone
  • 93

Today @ valentino

  • 1906 days ago via phone
  • 64

Out and about - boreeed*

  • 1925 days ago via phone
  • 107

Earlier /Villagio baby!! Im just super hungry right now - need some suger

  • 1927 days ago via phone
  • 69

Chillin earlier today in the beach ..had fun wit u mamitas XD lol

  • 1935 days ago via phone
  • 49

still in progress but hope u like it

  • 1937 days ago via phone
  • 226

Yall wat u think?

  • 1954 days ago via phone
  • 138

I love it...

  • 1957 days ago via phone
  • 75

1 2 Next