Tiara

@NoSwaggT

I believe in God. Half the time Im drunk.I get the urge to laugh at the most inappropriate times. My goal is to live forever, so far so good.

Photos and Videos by @NoSwaggT

  • Timeline
  • Gallery

only reason I'm posting this again is because my boobies look great ^_^

  • 1601 days ago via site
  • 47

Lol don't slander me, I had a nice tan too. RT I wanna seee lmao RT : Lmfao at my prom photo. :( I'm a damn fool.

  • 1602 days ago via site
  • 72

Lmao funniest night on tinychat ever!!

  • 1603 days ago via site
  • 84

Lmao man...I stay cheesing.

  • 1606 days ago via site
  • 61

my fly ass hair and shit.

  • 1608 days ago via site
  • 87

RT Me&my boo in my boo coupe riding http://yfrog.com/ki2mjofj

  • 1608 days ago via site
  • 43

OH.....ok.

  • 1609 days ago via site
  • 70

maybe I should put my dog on craigslist too....

  • 1609 days ago via site
  • 102

LMFAO.

  • 1609 days ago via site
  • 687

screenshot from the video I been making for the last week and a half. Don't judge me.

  • 1609 days ago via site
  • 71

RT http://bit.ly/sK0YBW RT Why would I deny my own kids? O_O Im not a black man

  • 1609 days ago via site
  • 69

Mom & Dad!

  • 1609 days ago via site
  • 202

Am I invited tho? RT About to stock up on liquor and chocolate to finish school work.

  • 1611 days ago via site
  • 42

alternate Take Care album cover.

  • 1614 days ago via site
  • 34

RT Girls really think they be sneaky.....bitch I know

  • 1615 days ago via site
  • 49

RT I tell them other hoes the truth. I lie to you because I care about your feelings.

  • 1615 days ago via site
  • 37

rule number 1 thirst has no curfew. RT I need to get some #Thistingetiquette tips from

  • 1615 days ago via site
  • 86

RT Nah that's the heat RT : Dee gotta chill. Magic are the Eagles of the NBA

  • 1617 days ago via site
  • 36

RT HAS LEBRON GROWN BALLS OVER THE LOCKOUT??? #nbaissues

  • 1617 days ago via site
  • 40

thirst

  • 1619 days ago via site
  • 45