Lil Wade

@lilwade84

Need beats hit me up...R.I.P Fe

Photos and Videos by @lilwade84

  • Timeline
  • Gallery

I'm fat and full and very sleepy! I had sum fun wit my nephews tonight the sleep now thank god!

We got My Lil 5 year old cousin is playin dis shit lmaoo

When I saw this it made me think of some wild ass person like

Who remember did cd my fave is Num 2 and Num 5!!!!! Cb set fuck what yeah heard off right

wanna be wanna be ohhhh

I was the Cavs this is wat I do look at this score

lmaoooooo me too that's wat I'm dealing wit right now

I saw this and it made me think of u

U like moe moe

So I was doin sum packing and looke what I ran across

Look what my boyfriend MOM got me for v-day my bf didn't get me shiiiit!!!

And this is wat people do on a train..(dats my momma) idk who day white boy is thou but he tired! Lmaooo

Look the #autobots are here lmaoo I hop dem bitches dnt transform while I'm here

I'm bangin these now

This is wat I woke up too! I ain't look nuttin like dis last night when I went to sleep!

So I asked Santa for this guitar about 4 years ago and i got it...I have not used it at all really

This is one of my fave shirts to wear around da house

Finna watch da lakers bang the wizards!

Boooy really sucks on Dj hero like I thought she prolly jus a Lil worse! Lmao look at her