Claudia Grande ❤

@lalaLoveAriana

I love @arianagrande !! She's my rolemodel & I support her no matter what♥ #ArianaArmy, Ari followed me July 19th 2011 ♥ http://twitition.com/w66cu ♥

Photos and Videos by @lalaLoveAriana

  • Timeline
  • Gallery

Aww, this cute boy looks alot like in a way? Dont you agree? :]

  • 1020 days ago via site
  • 29

Here is my entry♥ Hope you like it :] & that nobody steals it hehe :] ♥

  • 1048 days ago via site
  • 29

Whatever she does, she always looks gorgeous <3

  • 1068 days ago via site
  • 17

Lol, Cat's Owl Pillow or her Mustache Pig?? xd

  • 1068 days ago via site
  • 30

C'mon, Everybody can see how happy they are :) #Jelena

  • 1068 days ago via site
  • 72

OMG standing next 2 a TALL MAN!!! I laughed so hard when I saw this for the first time! So cute

  • 1108 days ago via site
  • 61

Aww how cute is this picture of & a fan <3

  • 1108 days ago via site
  • 21

Justin Bieber & Selena Gomez In Canada <3 Justins smiling, Selena's smiling :) so.... YEAH THEY'RE HAPPY! #Jelena

  • 1155 days ago via site
  • 27

Justin Bieber & lil bro Jaxon <3 Jaxon is deff gonna be a #sexybeast when he grows up !! xd lol

  • 1155 days ago via site
  • 21

Selena Gomez hugging Jaxon <3 awwww, love them :)

  • 1155 days ago via site
  • 56

Awww with Jasmyn & Jaxon !! Its soo cute <3 Haters; are u gonna call this fake 2 ? No? U better :) <3

  • 1155 days ago via site
  • 39

Who said Justin & Selena aren't happy together??? LOOK AT THIS BIATCH :) <3 awww jasmyn is soo cute!!

  • 1156 days ago via site
  • 18

can somebody KILL ME becuz this is 2 FREEKIN CUTE <3 & & Jasmyn <3

  • 1156 days ago via site
  • 26

omg, seriously, has the most sexy/beautiful/gorgeous eyes i've ever seen !! <3

  • 1157 days ago via site
  • 29

in 2010 & in 2011 !! Which do u like BEST ? <3

  • 1157 days ago via site
  • 28

I REALLY WANNA BE SELENA GOMEZ IN THAT PIC !! <3 LOL , #Jelena <3

  • 1157 days ago via site
  • 30

Awww just look at them <3 U can see that they're HAPPY :) #Jelena

  • 1157 days ago via site
  • 29

awww my 2 favorite people ON EARTH <3 & <3

  • 1157 days ago via site
  • 15

1 2 3 Next