Rock Darling

@killhana

Photos and Videos by @killhana

  • Timeline
  • Gallery

Lepas aku komplen tomyam aku takde ayam, dia kasi yg baru. Skang ni siapa nak makan tomyam sampai 2?

Tatau la tdo ke buat apa tu so

hai!!!

Gigihnya

Hoi , keluar la lambai2 tangan kau. Tp kereta takde ni mst kau merayap kan?

Beli kotak letak jam dekat groupon. 1st time puas hati dengan produk groupon.

Hmmmmmm

20mbps tapi download tak sampai 3mbps sedangkan aku sorang je guna internet. UNIFI!!!!!!!

Photographer makanan ewah-ewah kemaen lagi...

Jakun makan buah koko.

OMG!! OMG!! This is soooooooo...

Santai fav pose.

Bajet camouflage.

yang macam ni, tau??? Malu ittewwww http://twitpic.com/ebug7d

yang macam ni, tau??? Malu ittewwww

akak ni pun pakai longchamp, aki terkedu2 diri sebelah dia yg hanya mampu pakai guess tahun ntah bila >.<

ko tgk laki aku cakap apa??!!! Yay!! Dah boleh batalkan niat. Am a happy fat lady!!

Goodnight.

*play*
Puisi...
*pause*
*stop*