Rock Darling

@killhana

ृ·́௰·̀ू[▓▒▓]˒˒˚º꒰꒱

Photos and Videos by @killhana

  • Timeline
  • Gallery

Beli kotak letak jam dekat groupon. 1st time puas hati dengan produk groupon.

  • about 11 hours ago via Echofon
  • 24

Hmmmmmm

20mbps tapi download tak sampai 3mbps sedangkan aku sorang je guna internet. UNIFI!!!!!!!

Photographer makanan ewah-ewah kemaen lagi...

Jakun makan buah koko.

OMG!! OMG!! This is soooooooo...

Santai fav pose.

Bajet camouflage.

yang macam ni, tau??? Malu ittewwww http://twitpic.com/ebug7d

yang macam ni, tau??? Malu ittewwww

akak ni pun pakai longchamp, aki terkedu2 diri sebelah dia yg hanya mampu pakai guess tahun ntah bila >.<

ko tgk laki aku cakap apa??!!! Yay!! Dah boleh batalkan niat. Am a happy fat lady!!

Goodnight.

*play*
Puisi...
*pause*
*stop*

Cakap kat abah ikan tenggiri mahal, ini yang dibalasnya. -.-"

seko je, buat kuah. Hehe... Ikan tenggiri mahal bak hanggg

I cook best lunch ever. :3

Minit ke 7 dah kena titik 2-0? Kah!!

#qotd