iLoveJuju.™

@jhaydimalanta

Bieber. Styles. Malik. Horan. Tomlinson. Payne.∞ Yes, I am totally inlove with these lads I call my husbands. Be jelly. #NOH8. Follow me. || ig: @homostyles1d ✌

Photos and Videos by @jhaydimalanta

  • Timeline
  • Gallery

Justin will be taking Pattie with him during the AMAs and will be singing #BAAB with Nicki. Awkward when:

  • 1485 days ago via site
  • 62

Kidrauhl anniversary is actually my birthday. <3 js.

  • 1487 days ago via site
  • 55

My 'Up All Night' DVD. Haha sorry it's blurred. =)))

So I was staring at my posters in my room, and then I found this one. Look clozelehhh. :D JERRY ;)

People hate me for unknown reasons. But I don't care. This is me, this is who the fuck I am.

  • 1668 days ago via site
  • 69

JUZ10. I WANT THAT KISS TOO! KIZMEH!! <3 :D

  • 1697 days ago via site
  • 60

Still here @ PULP. Damn! I wanna work here..

"I could be a buzz lightyear, fly across the globe." ;) Just saw this toy.

This is the original photo. The unedited one. haha ;)

  • 1759 days ago via site
  • 43

's birthday is coming! I want to greet in advance. ;)

  • 1759 days ago via site
  • 41

#NSN1yearanniversary.

  • 1764 days ago via site
  • 82

Are you?

  • 1880 days ago via site
  • 58

, like 'em? ;) haha lol.

  • 1958 days ago via site
  • 48

Surprises me when I come in my room! Haha.

here it is. ;) my bg. <3

  • 1982 days ago via site
  • 56

I'm so Bieber-ed!

really loves his fans. he's great that's why I love him so much!

  • 1991 days ago via site
  • 94

You got that smile...that only heaven can make. ;) =)))

  • 1991 days ago via site
  • 73

#silly! Hahaha. =)) I love this boy so much.ü <3

1 2 Next