swaggie.

@jbieberbruh

I'm at Neverland Ranch chilling with MJ, talking to his llamas. We're dope like that. You jelly? JBieber is the shit.. Nuff said ~ save the drama fo' yo momma.

Photos and Videos by @jbieberbruh

  • Timeline
  • Gallery

Look at how many people poked me on Facebook. OMFG. I feel so violated now.

  • 1697 days ago via api
  • 131

LOL. You can see Justin's butt crack... hahahahahahahahahahaha, omg.

  • 1699 days ago via site
  • 217

God, I love Jessie J. haha

  • 1700 days ago via site
  • 149

i saved this picture as "rape" lmfao.

  • 1707 days ago via site
  • 162

I HAVE DIED, AND GONE TO HEAVEN.

  • 1708 days ago via site
  • 122

OMFG. THIS IS SO TRUE. LIKE I CAN'T. EVERYTHING THIS PERSON SAID, IS SO TRUE. ONLY GIRLS WOULD UNDERSTAND. -DEAD-

  • 1715 days ago via site
  • 236

and this is exactly why I love Omegle. ROFL. -dead-

  • 1716 days ago via site
  • 138

Hide yo kids, hide yo wife. hahahahahahahahaha

  • 1716 days ago via site
  • 115

OMFG. The ULTIMATE Facebook rejection.

  • 1719 days ago via site
  • 105

OMFG... hahahahahahahahaha -FOREVER DEAD-

  • 1722 days ago via site
  • 193

#mindfucked.

  • 1722 days ago via site
  • 113

in all seriousness you, and Ben need to hook up already, and have beautiful babies together. LOL

  • 1722 days ago via site
  • 118

Aw, I will always be a #heartbeat..

  • 1722 days ago via site
  • 136

LOL. Look at Justin. He was so adorable back then. :')

  • 1722 days ago via site
  • 180

and this is one of the many reasons why i love Jessie J. :') #adorable.

  • 1722 days ago via site
  • 114

You can actually see Justin's armpit hair now! OMG. :')

  • 1723 days ago via site
  • 141

OMFG. #EPICFAIL

  • 1724 days ago via site
  • 114

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... I AM DYIIIIINNNNGGGGGGG.

  • 1724 days ago via site
  • 147

My two favorite people, Justin, and Jessie J. ♥

  • 1725 days ago via site
  • 105

OMFG. I LOVE Jessie J's eyes. -forever dead-

  • 1726 days ago via site
  • 118