Jazelle Paris

@JazelleParis

Singer/songwriter/musician/engineer**i write & stuff**producers,send tempo of any trax u send** jazelleparisthewriter@gmail.com

Photos and Videos by @JazelleParis

  • Timeline
  • Gallery

see?!?!? #TwitPict

every country had a different belief of music & instruments but the spiritual element was consistent #TwitPict

music= power to control the elements of nature #TwitPict

but then I put everything too close too eachother... lmfao now I have fat penis & heart blob cookies #TwitPict

so I'm baking n wanted to make a penis cookie && a heart cookie.... lmao... #TwitPict

I loveeee sushi sooo much :) #TwitPict

white wine with red grapes with my dinner at home----AH-MAZINGGGG : ) #TwitPict

sauteeing apple slices in orange liquor and brown sugar & gonna top it with vanilla ice cream : ) #TwitPict

n I'm making this word ; / ugh, wak #TwitPict

it keeps telling me this! : ( #TwitPict

see?!? so warm!!! LOVE EM! lol jus for u lol #TwitPict

and this was my movie seat!! amazing! luxury movie theatre experience for real! #TwitPict

went to the new ipic upscale movie theatre and had a waitress serve me this & more during my movie! #TwitPict

does any1 know his twitter? (yes I took a pic of him on the tv lol) I wanna marry him #thasallfolks #TwitPict

meant to say follow : ) #TwitPict

such a dope producer-always edifying me in music biz- love him! follow NOW! #TwitPict

breakfast of champions : ) hey I've graduated to a big ass orange juice lol miss ya e #TwitPict

I feel u ! : ) we can do it together, c'mon #lettsssgoooooo #teamfemaleproducers #TwitPict

just had the yummiest sushi #tummysatisfied --- thank u xoxo #TwitPict

me n my #1 Mannie fresh- I love this dude- realest person in tha industry ever love u #TwitPict

1 2 3 4 5 Next