Dayne Burns

@itsablackguy

I'll die for this twitter shit Me and @fatbellybella date...she just don't know it yet

Photos and Videos by @itsablackguy

  • Timeline
  • Gallery

I don't think Jesus had this in mind...

RT : Shut up

RT : RT : I could eat a bitch's pussy so right, right now.: http://t.co/uACmDgiX

RT : Ron Paul 2012 hoe

RT : you fucking faggit , who says super fuck ?

on my new lock screen! Ready for the season!

RT : I see all this Super BOWL talk lol, its #teamPHILLY, EAGLES WILL BE THA NEXT SUPERBOWL CHAMPS, thanks

RT : #DeathToThisTweet RT I think it's time for that Black and Yellow to win another Superbowl.

RT : Coon RT Hi. My name Is Dayne. I'm 19 and can't swim or spell.

May somebody bless y'all lol

RT : Neither is spelling. RT : Rappinf Isnt For.Everybody

RT : you're a 5 semester freshman. You not even eligible for financial aid & you comin for my r

I hate instigating but lol

RT : HOW YA LIL SISTER START EATIN PUSSY BEFORE YOU?

KO!!!!!! RT : True Life: Niggas running through my dorm like its a football field.

KO

RT : why she gotta be a hoe tho?? “: That hoe tripped”

Lol RT : Dayne changed his avi y'all...LMAOOOO