isobel

@idarohayu

suffering the bitter-sweet pangs of my romance

Photos and Videos by @idarohayu

  • Timeline
  • Gallery

lepas setahun guna S3 baru aku tau gallery boleh tukar jadi spiral mcm ni.k #slowpoke

  • 480 days ago via Plume
  • 41

sy tak tahan tgk kari

  • 500 days ago via Plume
  • 23

 location:kfc bidor.. nmpk x betapa ikhlasnya diorg serve acik agung?

  • 500 days ago via Plume
  • 19

terasa macam beli kain sekayu..ramai nau pakai purple

  • 502 days ago via Plume
  • 26

smart gila weyh!!

  • 503 days ago via Plume
  • 18

ok,dah boleh nangis!!

  • 504 days ago via Plume
  • 22

gudaan bulan puasa

i cant decide!!everything look so tempting!!

ittew beli baju utk omar ayish!!

omeynyeeeeeeeeewwwww baju raya acaiya!!!!!!!!!

good night..sleep well omar ayish zafri..

beria nak berbuka dgn makyong..smpi makyong dah berbuka pun,dia xbgn2 lg

kalu gini yg kau nak bg aku,baik kau call je aku weiii..haram jadah aku xpaham dan aku xnmpk!!

 ok cousin!!this is funneh

  • 513 days ago via Plume
  • 19

kalau abg cari org lain,batang abg adik potong tiga.. muehehehehhehe boleh tahan ayat si leha ni

amboooiiii surat cinta dak leha niiiiii..sanggup aku datang rumah mama sbb nk baca surat cinta ni

mak aku ni dah xde benda lain ke dia nak jadikan fridge magnet?

selamat berbuka :)

eventhough he's Police Volunteer Reserve,he still make me proud cuz he serve for the nation

ganas ni budak ni,xdok diam