charlie

@ibecharlie

19 from essex. bass player who's been on twitter for far too long | instagram - ibecharlie

Photos and Videos by @ibecharlie

  • Timeline
  • Gallery

oh my fuck, myspace returns!

why is the uk in uproar about "floods"?

john terry's leg. grimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm haha

MGHCOMP BY IBECHARLIE FIFA 13 Ultimate Team Squad | http://www.futhead.com/fifa/squads/232596/#squad-player | ALL GOLD | 25,000 COINS

MghComp by ibecharlie FIFA 13 Ultimate Team Squad | http://www.futhead.com/fifa/squads/232398/#squad-player ALL GOLD 23,000 COINS ONLY!

this new youtube is a piece of wank!!!

cheers. so happy you added me.

aww cheers guys!

hahaha look at the little face aaaaha too good

looking through my skype contacts haha

if anyone wants to win my heart. get me this.

PIGS. CAN. JUMP. WHILST. MOUNTED.

well SORRRRY i try to add famous people now and then. fuck you facebook.

best birthday wish i have ever had, especially when it's late too

lol yeah i can do that too!

really?

wanna move to japan to buy this. mmmmm

this girl blocked me on here, clearly i won the argument haha

this guy is cool right?