TRUTH AND KNOWLEDGE

@heatcopper

God...Money..Friends..Weed...Shoes

Photos and Videos by @heatcopper

  • Timeline
  • Gallery

SPACE JAM SB ... STILL ICEY AS DAY 1 ..... WHY? CUZ I KNOW THE SECRET TO KEEPING ICEY SOLES ICEY!

  • 357 days ago via site
  • 175

i prefer these type though. those slide out joints are wack imo. -->

  • 359 days ago via site
  • 155

other random pick ups ive had over the last few weeks .... 4got about 2 others but not re taking the pic lol .....

  • 359 days ago via site
  • 138

GOT A FEW NICE PE'S AND SAMPLES OVER THE LAST FEW WEEKS. U KNOW THEY CRAZY WHEN THEY GOT FT LABELS! #IDOTHIS

  • 359 days ago via site
  • 118

REMIX DA KICKZ ... 2004 ... 1 OF MY FAVS ... COLORS ARE CRAZY!

  • 364 days ago via site
  • 107

#BBC #BillionaireBoysClub .... Diamonds and Dollars ... full zip hoodie

  • 366 days ago via site
  • 131

Lmaoooooo -->

  • 372 days ago via site
  • 125

how ironic ... its 4:20 AM as im about to smoke this little L ... just noticed that ... #highLife #NeverSleepLife

  • 374 days ago via site
  • 126

FAT JOE TERROR SQUAD SAMPLE ... 1 OF 12 ... THE LEATHER USED IS INSAAAANE! #idoesthis

  • 377 days ago via site
  • 133

BEST JORDAN 4 IMO ... CAN WEAR THESE WITH ANYTHING ...

  • 378 days ago via site
  • 275

2005. snake

  • 381 days ago via site
  • 137

SMOKE WEED , GET MONEY !!

  • 382 days ago via site
  • 117

yes of course had to! very very FIRE in person! -->

  • 383 days ago via site
  • 113

Forgot i even had these joints. #Fire ....

  • 387 days ago via site
  • 137

these insoles are dope!

  • 387 days ago via site
  • 124

#FittedsAndKicks #MatchGameCrazy
THE WAY THIS FITTED MATCHES THE SHOES THOUGH IS SO CRAZY!

  • 389 days ago via site
  • 108

#GALAXY .... hate lunars ... but these are crazy!

  • 389 days ago via site
  • 123

JUST GOT A FRESH PACKAGE IN THE MAIL !!!!!!!
#DS
LOL

  • 389 days ago via site
  • 104

damn i go to move a few boxes to find some shoes to wear and my dumbass cat wana sit in the open space now smh lol

  • 390 days ago via site
  • 107

CAN U NAME WHAT SHOE THIS INSOLE IS FROM?

  • 393 days ago via site
  • 122