goBEYgo

@goBEYgo

YOU GOTTA GET THROUGH THE #BEYHIVE BEFORE YOU GET TO THE QUEEN.....

Photos and Videos by @goBEYgo

  • Timeline
  • Gallery

oh wow! I know they do NOT got weed named after the baby!? OG Blue Ivy? I ain't gone lie.. if I hadn't quit.. uh.. yeah...

  • 831 days ago via site
  • 51

beyonce and her daughter photo... LOLOL how yall not gone know THIS picture?? iCant wit you all

  • 837 days ago via site
  • 88

my Beyonce puzzle app on my phone... lol you know Bey the first part of the puzzle i figure out

  • 837 days ago via site
  • 45

These bishes went to jamaica n this is what they had the nerve to bring me back. Friggin magnets!?! Wut typa friends are they *takes sip*

I did promise to upload my 2 disc Live at Roseland dvd.. even though it came late as fukk n I stop caring bout Twitta... LOL

  • 857 days ago via site
  • 40

awlllll lol I've never seen this Destiny's Child picture. #throwback

  • 857 days ago via site
  • 79

IT'S HERE IT'S HERE!!!! IONEVEN GIVAFUKK THEY RUSHED SOME DAMN WALMART 1DISC SPECIAL N GOT MY DOUBLE DISC COMIN 12/3

  • 877 days ago via site
  • 57

now who asked 4 receipts??? UGH!!! I CAN NOT WAIT FOR MY DVDS TO ARRIVE. Ionknow wut the Walmart exclusive is... but I got it LOL

  • 881 days ago via site
  • 50

will release on Tuesday, November 29, Live At Roseland: The Elements Of 4 deluxe package, a two-disc DVD, with the complete concert, bonus offstage footage, a 20-page booklet and a video anthology that includes seven videos from her latest album, 4, will be released worldwide. The concert documentary is filled with never-before seen footage that captures Beyoncé’s life from eager five-year-old music fan to a consummate entertainer who is in control of every inch of her life and career.

  • 910 days ago via site
  • 76

... this shit right here is why MOST fans don't like you.

  • 932 days ago via site
  • 100

awllll look at 's baby bump. She's so adorable! I wonder what they were doing here? sucha cute lil girl 2

  • 941 days ago via site
  • 99

I've been quiet for a while now, but this shit right here? JULIUS watch that heaux!

  • 946 days ago via site
  • 474

OMG! LOOK 'S TUMMY! AWLLLLL my baby havin' a babayyyyy

  • 961 days ago via site
  • 357

Beyonce covers Imprint Magazine with Solange and Miss Tina also featured inside.. don't 4get to grab your copy :-D

  • 1012 days ago via site
  • 70

PEOPLE: Top 100 celebrities who define our time

pick up your copy today! yasss Bey!

  • 1020 days ago via site
  • 442

#beyoncebestthing

awwllllll

  • 1022 days ago via site
  • 53

Baby MJ GOES INNNN DO YOU HEAR ME!??? Only Beyonce people

  • 1028 days ago via site
  • 93

inside Essence Magazine....

STUNNING!!!!!

  • 1057 days ago via site
  • 283

New: Essence Magazine cover

  • 1057 days ago via site
  • 68

King B in Best Thing I Never Had...

#BOSS

  • 1058 days ago via site
  • 83