Demetrius

@fergoe

Writer/Editor for @sportslogosnet, Writer for @talkingchop & @sports_and_such. I'm a cynical optimist & I spend entirely too much time #OnHere

Photos and Videos by @fergoe

  • Timeline
  • Gallery

Griffey decided to roll on over for the retirement party I threw him. #ThanksJunior

  • 1513 days ago via site
  • 45

Nice hats, right?

  • 1560 days ago via site
  • 79

Demetrius 1 - 0 Spam, Full Time

  • 1569 days ago via site
  • 22

$5 foot long.

  • 1571 days ago via site
  • 48

Slow news day back home.

  • 1584 days ago via site
  • 40

Seriously, if u a Falcons fan & that ain't your reaction 2 this, then man...

  • 1629 days ago via site
  • 40

Greenman & his buddy Alsogreenman decided to make an appearance in Vancouver last night...

  • 1641 days ago via site
  • 25

Been a weird day for me on twitter.

  • 1647 days ago via site
  • 6

My top 25 played. It finally looks like something I'd listen to. No more Rod Stewart (DON'T ASK WHY)

  • 1649 days ago via site
  • 37

Yup. Definitely not on schedule. I'm mad confused.

  • 1656 days ago via site
  • 29

k I'm done. #atlsnow

  • 1660 days ago via site
  • 37

someone's old mercedes #atlsnow

  • 1660 days ago via site
  • 32

#atlsnow

  • 1660 days ago via site
  • 28

That's the road...wow. #atlsnow

  • 1660 days ago via site
  • 48

#atlsnow

  • 1660 days ago via site
  • 35

#atlsnow

  • 1660 days ago via site
  • 32

So you not gonna give it up? Thanks alot, did this for nothing -scusted-

  • 1660 days ago via site
  • 34

Nothin beats this. NOTHING. (Yes it's another Mario twitpic, bite me. :P)

  • 1660 days ago via site
  • 36

You gotta be kiddin me...

  • 1665 days ago via site
  • 30

Tryin to act like I don't see you down there... (lmao, this is a shame.)

  • 1666 days ago via site
  • 80