Stevo

@ecualibrium

Sriracha with my Ramen plz.

Photos and Videos by @ecualibrium

  • Timeline
  • Gallery

JARVIS app does make me feel like Tony Stark but unfortunately, it doesn't make me feel like Iron Man.

oh hai, Kitana sword

Un moment, sil vous plait.

Cop behind me is tipsy lol

Yo this is crazy lol

yes I am :)

They look important. I have no idea who they are tho.

What's good, Germany? Pass me a beer.

Went to www.grindtimenow.com and got this. Is Drect not paying his bills? -_-

Someone need a couch? Apparently my building has an extra one lulz.

My spidey sense is tingling

RT : Time for the weird performance of the night

RT : Y does look like noob saibot from mortal kombat?

lulz

RT : South beach?? “: got a free ticket to MIA no beach today!!”

lmao

  • 1658 days ago via site
  • 27

  • 1659 days ago via api
  • 32