djmodenyc

@djmodenyc

DJ made in NYC but I spin out in LA, Miami, and Philly. Check www.djmode.com for more info.

Photos and Videos by @djmodenyc

  • Timeline
  • Gallery

check out the change lol

The simpsons.....

My V's are black silver and urine yellow WTF. #todayskicks

Stick to boobies guys, this takes like carbonated urine!

This guy introduces himself as the "future of hip hop" I beg to differ.

Cuz I'm so smooth! Come join me on June 3rd when I'll be rocking out with the legendary Big Daddy Kane.

Tonight is gonna be poppin! No lipgloss

2night it's going down! Letssss goooo!

Party mañana!

Ohh snap they are the Nike Lebron James "More than a game" editions blocka!

Nuthin but a g thang! Thanks

So is gonna be at Pompei in the BX lmao not!

Just arrived it's looking good folks come through I touch down on the set at 11.

QBoro mad thorough. I'm in flushing tonight don't miss me playing got yourself a gun 9x!

Come party w/ me this Thursday.

#todayskicks #mynikes OREO's mmmmmm

Just got my hands on a pair of Gary Payton 3's in a 10.5 not my size who wants em?

Queens stand up!

Lmfao!

Adrian Peterson

1 2 3 4 Next