acta non verba

@djFLIPSTYLE204

Augusta per Angusta-Acta non Verba I ain't perfect, but who the fuck is?? #sorrynotsorry

Photos and Videos by @djFLIPSTYLE204

  • Timeline
  • Gallery

2004 Nissan Sentra SE-R SPEC-V may you RIP :(

Fully armed security guard outside Robinsons, just hilarious! Lmao #Overkill ??

This halo halo we just got... BOMB!! Served IN buko... And fresh fruit to the MAX!! #YUMM

Damn dead phone... Being out in the boonies really does a number on my battery... #PhilippinePhoneProbz

Lunch on a floating restaurant! Saweeeeeeeet life!

Landed in Tagbilaran, Bohol! #Vacation2012 yay! Haha

This is how I feel right now.. #FuckYouToo

Wicked fountain!

Fun! Lmao

Ok my uncles and cousins can drink me under the table... And fire crackers are dope! Lmao!!

Went to check my personal hotspot password... This is what it was...

Make ur wishes everyone!

Oh yes and here's the fridge at a 7-11 LOVIN IT!!

My view from OUR island!

The beautiful drive up to Pangasinan

I'm in Mexico!!! Well Mexico, Pampanga! Lmao

Nothing like ice cold beers with family! #SanMigLight FTW

Sunset at Manila Bay what a perfect end to a near perfect week.. One thing still remains..

First dirty thought/moment from the Pina's!! Gott love #69

#ThatAwkwardMoment when I step out the can and there's cow hide right in front of me, udders and all...