Cindy Ramos

@chinde3xbunny

Weak people Revenge. Strong people Forgive. Intelligent people Ignore. The moments we share today, inspires the stories we tell tomorrow!

Photos and Videos by @chinde3xbunny

  • Timeline
  • Gallery

Its funny how my group texts with my bffs Lovely and George consist of memes! LOL

WTF?!?! Who freaking uploaded this?!

Walang hahanapin pa ikaw lang ang... On repeat!

The struggle is REAL! Are you IN&OUT

Perfectly Imperfect Album is soooo good! On repeat!

Never bought anything on itunes till now! I couldn't wait anynore! Nov 8 is too long! #PerfectlyImperfect

Happy Birthday to my BFF! we will turnt up when you get back from Hawaii! Boooo you whore!

She believes she can fly! And I did believe her!

Ipad background tho! Besssppprreeennnd

Part Duex! This time with co workers!

FINALLY!!!

Well now....

Coffee doesn't work for me but I think today is a must!

Aaayyyyeee!!!

Friday mug shot!

So redic! It's just a phone people!!

LOL at our group text name! Hahahaha i love #iso8

Sprained and scrapped my knee from playing patintero! It was fun tho! Battle scar! #sexyleg LOL

What... The?! Lmao! Hahahaha SMDH!