♀ALWAYSlatanyamarie♀

@caramellaMARIE

Photos and Videos by @caramellaMARIE

  • Timeline
  • Gallery

gettin readY tU gO Out and enJOY tHis!

BeaUtifUL eH!? #SummerTiMe #BayArea

FlYnn....U aIn't cUttin mY #Hair !!!!!! LOL uH uH!!! #NoNo

  • 429 days ago via site
  • 158

u do hair? come do mines! feel like flatironing this? because I don't! LOL an this is why i keep it bunned up!

  • 433 days ago via site
  • 40

REPOST from IG!!!!!! #YEP

  • 439 days ago via site
  • 36

#ADDICTING ????????????????????????????????? =D

  • 440 days ago via site
  • 75

gOtta add #IceCreaM alOng witH eM #Yummy #StrawberryShortCakes #SaturdayNightOnline #PrettyPicture

  • 440 days ago via site
  • 42

MY #StrawberryShortCakes witH tHa hUnnY! =D #SaturdayNightOnline

  • 440 days ago via site
  • 35

#DreaMman

  • 445 days ago via site
  • 35

beaUtIfUL sunnY daY! jUst ME enJOYing #Spring plaYing arOund witH mY pHone CaMera captUriing soMe art Of #Fashion

  • 460 days ago via site
  • 57

this iz MY "POP OF COLOR"! I luv plaYing arOund witH mY nails and feet! #Mani #pedi #CandyToes #Candynails

  • 482 days ago via site
  • 119

BEAUTIFUL!!! #CaliforniaLiving

jUst text me tHis PIC....gUess sHe Can't staY away froM tHem timb boot fries huh! LOL

  • 491 days ago via site
  • 72

DAMN! I want HIM!

  • 492 days ago via site
  • 58

nuMber 1 On mY tOp 10 faVorite moVies. I luV tHa stOryline!

  • 493 days ago via site
  • 43

luk wHat MAMA BEAR fOund at her faVorite #iceCreaM #PALETAS ina boX! LOL iM in heaVen! =D

  • 493 days ago via site
  • 79

and I luV mY FACE! =D

  • 494 days ago via site
  • 30

tHis mOrnIng...getting readY fOr #ZUMBA i like tHis piCtUre I luV mY bOdY!

  • 494 days ago via site
  • 34

waistline gOn alWaz staY sMall bUt tHat BOOTY tHem tHighs and hIps aIn't gOin nOwHere! iM keepIn tHat! LOL #SEXY

  • 495 days ago via site
  • 67