Aaron Arevalo

@arevaloa

Citizen of the World.

Photos and Videos by @arevaloa

  • Timeline
  • Gallery

Aww made me think of and 's twitter! Haha ~.~

  • 2194 days ago via api
  • 47

Oh you know, just me working hard as always :3

  • 2194 days ago via api
  • 17

Oh you know, just having a lil kickback wit ma gurlz ;)

  • 2195 days ago via api
  • 10

Looks like a dog.. Either on top of another dog... Or a boy haha : )

  • 2223 days ago via api
  • 18

Got the newest batch of weekly gossip magazines! Oh Zac, I wanna get fucked by you soooo badly (;

  • 2229 days ago via api
  • 7

Can I get my Candy Bling in diamonds? :')

  • 2234 days ago via api
  • 10

Russel Brand is secretly fucking sexy!!

  • 2238 days ago via api
  • 19

Guess there will be no swimming today! -_-

  • 2248 days ago via api
  • 19

I have the easiest fucking job. All I do is read gossip magazines lol. I LOVE THIS JOB!!!! :D

  • 2249 days ago via api
  • 10

Why the biggest fucking spider by my front door? Waiting till it moves so I can enter safely *deep sigh*

  • 2254 days ago via api
  • 20

Everybody buys these at my new job lol. Hey better safe than sorry. Can I try the pleasure pack?!?!

  • 2254 days ago via api
  • 11

Everybody keeps buying these at my job lol. Can I use the pleasure pack? ._.

  • 2254 days ago via api
  • 7

OMG I wanna sleep with him. Maks - from Dancing With The Stars

  • 2264 days ago via api
  • 9

I hate these Your Baby Can commercials. I'm sorry buy a 8 month old baby should not be reading!!!

  • 2265 days ago via api
  • 13

Why the lamest forecast!!!!

  • 2269 days ago via api
  • 10

This is the BEST rice crispy treat! It really is better than homemade!!! Sooo good!

  • 2277 days ago via api
  • 13

Yes those are balloons lol

  • 2280 days ago via api
  • 18

I hate driving when I'm trapped and can't pass any cars up. Case in point. -_-

  • 2282 days ago via api
  • 11

My dream come true :D I Love Mountain Dew!!!

  • 2287 days ago via api
  • 12

1 2 Next