Ahcaplee

@ahcaplee

Mustahil ke boleh.

Photos and Videos by @ahcaplee

  • Timeline
  • Gallery

alaaa. I taktau lah. You DM lah dia. I ada ni je u cntct lah dia

ha ni same tak senyum cm ko ?

Lamb of god !

haahahhahaha. Kau ke gangster. Ek enen aku hantr budk ni je.

kalau kau taknak alya tgglkan kau. GUNALAH INI. Anda akn kelihatan sado sntiasa

Player malaysia tgh training.

Semngat gila sampai beli cd.

Nordin nordin. Pagi2 dah buat orang gelak. HAhAHAHA

Ak smyg

Siapa nk bold3.Pm me asap.Boleh masuk air,nk bbm sambil mandi pun boleh. Siapa dpt dia dpt! Rm350 je

Betul2 nak selamat budak ni. Pergi kelas bawa senapang gn samurai!

Elfe me nabila

CK calvin klein the gardens :)

. Ni lahh org kita!!! Mesti nak dengki kalau semangat nak belajar. haih!! Kepala K betul.

Haihhh!!!

Pantai PD (N)

Sangap sangat ke bang!

syg abg!!so maniss Hahaha.

Jejak kaki ditemui. .

1 2 Next