Agath Q. Kazoo

@agathqkazoo

Geographer. Whatever, Sally. kik: agathqkazoo. instagram: agathqkazoo.

Photos and Videos by @agathqkazoo

  • Timeline
  • Gallery

The usual pic I take after I wake up if there's anything worth seeing thru the window. This year it's white and snowy, just couldn't resist. And there's Maxxie.

  • 1221 days ago via site
  • 100

MAH YUMMEH LEMON BARS!

  • 1223 days ago via site
  • 86

Lol me and Maxxie... and my wall filled with maps and some postcards.

  • 1236 days ago via site
  • 95

MY COVER OF ED SHEERAN'S THE A TEAM IS IN THE HIGHEST RATED SHIT ON ISING. DA FUQ? AND THAT DERP FACE HAHAHAHA!

  • 1244 days ago via site
  • 72

Oh mah gawd, I have a bun that looks like a bow ;o

  • 1253 days ago via site
  • 72

I was bored yesterday, why not take a selfie then lol.

  • 1253 days ago via site
  • 93

Winter evening at college. Look at the sun!

  • 1257 days ago via site
  • 78

Nothing makes me happier than seeing him happy. I wish I could go sledding but jogging in the snow was awesome too.

  • 1266 days ago via site
  • 65

Ginger in the woods. It was kinda creepy to be out there all alone. Eh.

  • 1266 days ago via site
  • 79

Walking the dog, never been happier to freeze like that, covered in snow. I guess it works for me like plants becoming green in spring for others.

  • 1266 days ago via site
  • 61

Baked some cinnamon buns! thanks for the recipe . looking forward to more baking vids!

  • 1266 days ago via site
  • 62

I'M SERIOUSLY BORED HAHA. TEXTING, SEXTING, WHATEVER. I DON'T EVEN KNOW.

  • 1286 days ago via site
  • 74

Lol taking a pic in the mirror, Maxxie trying to reach my hand, yeah that white thing is the dog.

  • 1287 days ago via site
  • 92

Slowly moving forwards with stuff I need to do, washed my brushes so far. They have never ever been this dirty... Revlon colorstay is officially the worst foundation to remove lol :D

  • 1288 days ago via site
  • 77

Just Slendy's notes.

  • 1302 days ago via site
  • 68

What the hell is wrong with the weather today, it's been so damn foggy all day long.

  • 1312 days ago via site
  • 55

Ewww holding Maxxie, momma just washed him, he was so dirty!

  • 1328 days ago via site
  • 51

Maxxie sleeping on my bed.

  • 1330 days ago via site
  • 60

With my booboo. <3

  • 1330 days ago via site
  • 69

Can't believe I drove to a grocery store looking like this. Gross and miserable lol. And it's raining.

  • 1332 days ago via site
  • 69