Pixie | Lady Gaga

@_pixiegaga

I.Love.@ladygaga.♥ #TEAMGARIBAY. bartender student I'm.gonna.Marry.The.Night.♥★ please read and RT my letter. http://bit.ly/HBL8wA ♥

Photos and Videos by @_pixiegaga

  • Timeline
  • Gallery

Imagine the situation: you wake up and you find her next to you.

Ugh, I just really can't xD lol marry me, I'm not kidding...

Am I right? She has the cutest face, hasn't she? Omg please marry me.<3

BabyGaga. Baby

I wish I could be beautiful like her lol. has incredibely special and beautiful face.

I wanna meet them all...

My wallpaper...

Gaga X Terry. #oemgee I wanna meet them so bad...

Marry The #NightNight.

:D ez van, ha suliban unatkozok.(Y)

#mothermonsterpaw. ü like it monsters? ?

  • 964 days ago via site
  • 56

do Little Monsters like my drawing of 's MonsterPaw?:3

  • 1005 days ago via site
  • 368

I wish you like it.:3 ♥

  • 1007 days ago via site
  • 88

<3 :3 ♥♥

  • 1007 days ago via site
  • 70

, !!! it's amazing.♥

  • 1056 days ago via site
  • 82

I still can't believe !!!:") ♥

  • 1059 days ago via site
  • 70

I want this tattoo for + cuz they changed my life with music. Thank you.♥

  • 1066 days ago via site
  • 183

economics lesson was too boring so I've tried to draw ...

  • 1116 days ago via site
  • 55

annyira gyönyörű pici baba...*-* GagaBaba.

  • 1133 days ago via site
  • 54

congrats for "Born This Way", you really deserve it! xoxo

  • 1133 days ago via site
  • 34