____

@_Untouchable101

Always aim to be the best you can be. there is nothing worse than looking back knowing you could have done better! - quote a very wise man

Photos and Videos by @_Untouchable101

  • Timeline
  • Gallery

Lmao read the comments! #KimKvsBeyonce

1 of my muslim bruddas just had his first take of pork ha ha ha. He's switching, cant help but laugh tho cah im badmind

True that!

Kagawa hat trick! #TripleGoalBonus #MUFC #MUFCvsNCFC

At the game! Man utd attacking towards us! Sick! #OldTrafford #MUFCvsNCFC

Dinner no.1 #lightwork

Ipad on the vevo...

If ur man (husband) knew what u were on...

fool how did i know u would be chatting shit lool?

I wake up n this is the 1st message my boy has sent me lol. Some drunkard tearing up a snowman u kno lol. #frozenstiffy

Definitely a 'kick back n watch movies/sleep' kinda day!

My parents have put in a 25 stretch! Next milestone - 50! Wish them many more! #lifesentence #25yrs #GucciErrthang

Sleepmode aka #pacquiao

Some peaceful photo... #deception

Clean up well! My 007 look. My other life lol ;) #allblackexcellence #allblackeverything #black #bond #flyboy #slimfit

#motivation 4 today

Its been a while. Love a bit of retail therapy! #ItsMineISpendIt

Winter time = grind time! Gonna go hammer!

1 2 3 Next