Dabi Y.

@_Unfuckwittable

I just want too Picasso. #NewRules

Photos and Videos by @_Unfuckwittable

  • Timeline
  • Gallery
This is how I keep my baby cuzzo in shape.
0:23

This is how I keep my baby cuzzo in shape.

But I really do have a phone lol... Understand me.

  • 410 days ago via site
  • 58

Gotta Have It!

  • 419 days ago via site
  • 25

When are these coming out...? Most definitely the hottest pair of J's coming out this year.

  • 419 days ago via site
  • 24

  • 420 days ago via site
  • 19

The Mamba mentality.

  • 453 days ago via site
  • 13

How I feel about Indicud...

  • 453 days ago via site
  • 27

better than looking like this...

  • 458 days ago via site
  • 26

#Ouch

  • 482 days ago via site
  • 47

lmao

  • 490 days ago via site
  • 25

Yeah... so my Sunday got a lot better... and I mean A LOTTT BETTER!

  • 497 days ago via site
  • 35

Finally copped that good kid, m.A.A.d city

  • 625 days ago via site
  • 16

This is how I reward myself... #Sneakerhead #HeatonmyFeet

  • 628 days ago via site
  • 81

Can't beleive my bestfreind looked like this at one point...

  • 650 days ago via site
  • 38

In G.O.O.D Music We Trust My Niggas! #CruelSummer AHHH!

  • 663 days ago via site
  • 31

I BURN bread I ain't talking toast nigguh!!! Came home from a long ass day of school and work to this :) #GrindHard

  • 668 days ago via site
  • 35

These two have been on a different page as of today... lol Shadow wanted the ball but my dude never gave it.

  • 676 days ago via site
  • 31

When my feet get soar, I got my Icy-Hot foot wear ready to go.

  • 703 days ago via site
  • 29

Finally pre-ordered Black Ops II, and locked in for the bonuses. #LetsGetIt

  • 712 days ago via site
  • 23

  • 791 days ago via site
  • 23

1 2 Next