Sache' Nicole*♥

@Viva_La_Deevah

Doing what I have to do to get where I want to be

Photos and Videos by @Viva_La_Deevah

  • Timeline
  • Gallery

Picked up these bad boys while I was out ;)

  • 1667 days ago via site
  • 32

Hello Tuesday morning, oof that 8:00 is no bueno

  • 1679 days ago via site
  • 43

le' phone, decorated w/ le' duct tape

  • 1679 days ago via site
  • 44

What da fuck is this shit!?!?! SMH

  • 2136 days ago via site
  • 86

my current nails, you can't really see the colors but its orange Barbie pink and neon pink with tiger stripes rawwwrr! lol

  • 2138 days ago via site
  • 55

Did these after he left last night ;)

  • 2140 days ago via site
  • 71

I was TOO psyched when I found these at the mall! lol

  • 2141 days ago via site
  • 86

I got bored last night so I did one hand.....

  • 2142 days ago via site
  • 55

don't mind that middle finger ion know what I was goin thru lol

  • 2143 days ago via site
  • 54

my nails for today...you like?

  • 2143 days ago via site
  • 80

love this♥ (Quintin dumb ass in the background)

  • 2153 days ago via site
  • 54


I love thiss nail polish, permanently borrowed from lmao

  • 2214 days ago via site
  • 41

sexaaay ; Me at Chili's :)

  • 2225 days ago via site
  • 48

headed to the mall after church 03/21/10

  • 2234 days ago via site
  • 68

I couldn't get her to smile, my my had done gave her the candy too soon :/

  • 2234 days ago via site
  • 70

My INFAMOUS little sister. she's the youngest of me and my other 4 sisters. the oldest is

  • 2234 days ago via site
  • 54

had to upload it for you cuz they might not look the same tomorrow

  • 2234 days ago via site
  • 30

Me and my favorite Rocket!

  • 2243 days ago via site
  • 32

I felt the need to upload this, doubting my donk and whatnot!

  • 2244 days ago via site
  • 34

aww look at how cute the Kardashian sisters were!!

  • 2244 days ago via site
  • 23

1 2 Next