BaWse

@UA_Barbzz

#GOE: God. Over. Everything. #SpreadThePeace. Diggy, Breezy, Drake, MB.....My Loves!.

Photos and Videos by @UA_Barbzz

  • Timeline
  • Gallery

EMPTY CINEMA Bahahaha ! I and My Bro went to Watch Ghost Rider in 3D and .. I Enjoyed the Movie Tho !! :)

  • 1252 days ago via site
  • 44

#Love The Greatest Gift of All .

  • 1252 days ago via site
  • 41

Um! Yeah I'm Tired of Seeing This Photo in my Phone. Its FREAKING OLD. Ugh #Bye .

  • 1252 days ago via site
  • 39

#Whoop ! Anyone Planning on Having this Car with Me in Future ?!?!? #Crystal

  • 1252 days ago via site
  • 46

See The Hard Quiz My Anatomy and Physiology[A&PII] Teacher is giving Us !. SMH.

  • 1252 days ago via site
  • 49

My Third Mom Just Gave Birth to a Gorgeous Baby !. Shez Too Gorge!

  • 1252 days ago via site
  • 48

See What I'm About To Eat #Yummy ! Love Chinese Food.

  • 1255 days ago via site
  • 48

LAWWWDD!!!!! Adam Levine is So Freaking HOT!!!!!!!..

  • 1280 days ago via site
  • 62

What Kind of MakeUp Does Kim Kardashian Use Tho>>>>>>>>>>> Just Gorgeous!.

  • 1282 days ago via site
  • 51

My School at Night Looks Like LAS VEGAS With all of the Lights !

  • 1305 days ago via site
  • 60

So!Yeah My School Rares 2 LIONS! This is Where they Keep The Lions in My School!

  • 1305 days ago via site
  • 44

Love this Cookies!!!

  • 1305 days ago via site
  • 39

Um! To all Dah GirlFriends Out there Get This For Your Boyfriend on Valentine's Day! He Will Love You More! :) Lol!

  • 1305 days ago via site
  • 31

Join This 3 people together= Extreme SwaG !

  • 1305 days ago via site
  • 51

Chris Breezy Can Get it !.

  • 1305 days ago via site
  • 43

#KeepItBlue ! This View is more than Gorgeous !!!

  • 1305 days ago via site
  • 43

This View Is GorgeousS !!!..

  • 1305 days ago via site
  • 78

Geeked !

  • 1334 days ago via site
  • 62

Adele is Gorgeous!!!..

  • 1349 days ago via site
  • 67

Adele Looking Gorgeous!!.. <333!!..

  • 1349 days ago via site
  • 42

1 2 Next