☁TY2FLY☁

@Ty_DaPrezident

MY NAME IS MY NAME!!! MR.10x10 #SELFMADE! PLEASE DNT BLOW TY FLY!™ IF DA GAME AIN'T MONEY THEN I AIN'T PLAYIN!!! FREE: KOREY, VERT, SANI & KAMANI!

Photos and Videos by @Ty_DaPrezident

  • Timeline
  • Gallery

: Ion need to show it off, y'all know what I got”

Be prepared to see a whole lotta snow boots today DWN here in Miami!

She be tryna match my fly!

Shit Ty fly!

: I'm pressing charges”

: The bank doesn't open until 9 and I have to be to work at 8:30.”

Who’s da man!?

Jit high AF!

Eric where u…. Nvm B

: lol sorry hunn “/” < it’s cool in chillin

: lmfao sir. It’s not a true story.” close one

Why u consider urself wifey!?… I’ll wait…

: what happened Ty” > nothin des tweets disturbing me I’m chillin tho

: Haven't been on Twitter in 2 months! #IHaveALife ;)” >

: Oh really hoe RT : I heard Ana booty feel like rocks”

Dis nigga!

: Don't play with my emotions ... I'm really sensitive right now”

Damn Sweets!