麻間抜けSpyro The Dragon

@TyRellington

21..my hometown is DC.. im a Music Producer that happens 2 Rap ...sumtimes (pretty good btw) , @SYCEGAME #TeamLoLaJ #SyceLife #Chilluminati

Photos and Videos by @TyRellington

  • Timeline
  • Gallery

#sycelife

Beautiful day

I still haven't pulled this out the bag.. I love it tho.. I believe had this ! !

Yeppp ... Time 2 get this shit done

Yo .. this is so wrong smh..lmfaoooo

Who told us 2 be so fly

Lmao I love this fake ass chain LOL

WHAT THE FUCKING FUCK?!?!?!!!!????

Great driving music S/O

Would u trust this?

not even all of it!

#throwbackthursday lol me and

#throwbackthursday lil sis with me on my 18th bday

#throwbackthursday caught off guard doing what I do best lol

#throwbackthursday me and lol

lmao lmfao u look ratchet

I just murdered that shit

Yoooo Eddie leonards is the move... I wasn't hip

I look... Poetic lol

HOLY KING OF POP!