Tharmiga

@TharmigaToews19

Hockey is my life - Chicago Blackhawks, Toronto Maple Leafs, Boston Bruins and Tampa Bay Lightning! ♥ HarriesTwins & GauthamKarthik ♥ http://t.co/YQCbuPdVXT

Photos and Videos by @TharmigaToews19

  • Timeline
  • Gallery

aaaaaah, I want these t-shirts so badly !! #blackhawks

  • 536 days ago via site
  • 57

You'll love this :) lol

  • 566 days ago via site
  • 42

are you serious Jonathan! .. What are you doing to us ?? #Hawks

  • 568 days ago via site
  • 52

omg... don't tell me this is real ! #Facebook

  • 660 days ago via site
  • 26

Of course :) .. Next mission, find Jonathan toews #JamesReimer #NHL #Leafs

  • 684 days ago via site
  • 50

Reimeeeerrr <3 :)

  • 684 days ago via site
  • 21

Tazer cut his haaaair !! I love it!!

  • 735 days ago via site
  • 23

LMFAO! I can't stop laughing at this :P .. omg stamkos !

  • 740 days ago via site
  • 26

LOL, people voted who would win the match between Canada and the US.. and see for your self :)

  • 786 days ago via site
  • 16

Am I the only one who love's Jonathans Jaw line..

  • 798 days ago via site
  • 25

Jonathan toews 24 ! Can he imagine him self 24 !! :P ❤

  • 885 days ago via site
  • 36

Happy Birthday Jonathan Bryan Toews !! Forever love you !! ❤❤❤❤❤❤❤

  • 885 days ago via site
  • 24

WHOAA! Little marchand and tazer AHAHAHAAA!

  • 891 days ago via site
  • 30

new arena for Markham ! HOLY SHIT! So excited

  • 896 days ago via site
  • 33

LMFAAAO! Don't make luongo cry ! :)

  • 900 days ago via site
  • 18

Stamkos(Bolts) Michael Del Zotto(Rangers) Cody Hodsgon(Sabres) & Cameron Gaunce(Avalanche) Markham bears ftw

  • 922 days ago via site
  • 59

oh my ! poor car :) all that matters is he is alright !

  • 951 days ago via site
  • 28

OMFG! May I? ;) <3

  • 973 days ago via site
  • 29

LMAO ! this is sooo cuteeee <3 i think thats how i bowl :P

  • 1079 days ago via site
  • 33

why jonathan ! this man is killing me inside ! <3

  • 1079 days ago via site
  • 27