TK

@T_Kay10_TPG

#TPG @thependantgroup / commandments.co (coming soon) #comMANdments @comMANdment2012

Photos and Videos by @T_Kay10_TPG

  • Timeline
  • Gallery

damn

  • 1009 days ago via site
  • 62

for . fill this out and make it official. smfh

  • 1159 days ago via site
  • 77

does dantoni have a twiiter acct. if so, please RT this t him. smh #datonisystem

  • 1164 days ago via site
  • 58

for

  • 1182 days ago via site
  • 53

it's feeding time!!!!

  • 1198 days ago via site
  • 29

picked these up today. "roller derby" SBs. #sneakerholics #sneakerhead #kicksonfire #sneakerwatch

  • 1201 days ago via site
  • 96

picked these up today. something light but a goodie! #sbology #kicksonfire

  • 1201 days ago via site
  • 111

Got those Lebron "Setting"(dolphins) on deck! yea im posting order receipts now. LOL #sneakerholics

  • 1206 days ago via site
  • 75

she should of known better. lol

  • 1217 days ago via site
  • 772

I think will appreciate this one. #GetLeBronToDunk

  • 1217 days ago via site
  • 42

#HarlemLost

  • 1232 days ago via site
  • 52

yo this mite be a reason the clips mite wanna keep Bledsoe

  • 1240 days ago via site
  • 37

i guess this is why i got vetoed but he gets passed around like a blunt. smh

  • 1272 days ago via site
  • 28

LOL!!!!

  • 1278 days ago via site
  • 45

u gotta come outta pocket for this shit rite here!! smfh

  • 1316 days ago via site
  • 34

"yo do you see what beasley is doing"? ( voice) i'll be aite

  • 1320 days ago via site
  • 28

...... for

  • 1324 days ago via site
  • 40