$lo ♏

@Slo_Motion

I'm a just regular dude. Besides, you're here for the header.

Photos and Videos by @Slo_Motion

  • Timeline
  • Gallery

To nobody specific ---»

Oh...my bad!

Send them this ---» RT : "Send me a pic" *deletes number*

So this is how y'all chicks feel when a muh'fucka looking at you like this...

It says what your using at the bottom...lol ---»

This nigga drunk as hell...smmfh...lol

Hey... ---»

RT : I found it I found it!!!

RT : Bout to sit down and watch this Chicago Bul... oh... JihaD

Fag... RT : RT : I feel like shaking my ass tonight...

RT : Nah cause I ain't putting on no clothes and my neighbor nosey af

RT : I just wanna watch

RT : I forget I follow creeps.

---»

Really...we gonna go back to 2011. Here's a tissue bruh...lol

#NP - Rain Dance

Hey ...great minds think alike. (You and Rocko)