Shannen

@Shannen_GC

16.LoveMusic.LoveGoodCharlotte.LoveMyFriendsandFam.LoveMyGCFAM.LoveLife!

Photos and Videos by @Shannen_GC

  • Timeline
  • Gallery

<3 GC

  • 1473 days ago via site
  • 49

Shopping at DFO here in Oz Found these awesome K-DCMA shoes! Not in mysize tho :(

  • 1516 days ago via site
  • 56

Me and JUSTICE CREW dude .. anyone know his name?? LOL =D

  • 1516 days ago via site
  • 58

Ohh Yeah .. Me and Edward Cullen XD lol <3 Him!

  • 1516 days ago via site
  • 40

Hey can this pic PLZ go in ur scrapbook???????
Wuld mean heaps =D

  • 1566 days ago via site
  • 51

Hey can this pic PLZ go in ur scrapbook???????
Wuld mean heaps =D

  • 1566 days ago via site
  • 53

For your collage =D ..

  • 1586 days ago via site
  • 51

made by me and for you !! hope u like it :)

  • 1590 days ago via site
  • 74

This is for your vid ... Good Luck with it :)

  • 1606 days ago via site
  • 45

... Check it out Please! =D W e love u here .. PLZ come to MELBOURNE!!!

  • 1613 days ago via site
  • 88

My new shoes ... Nike Court Force =D

  • 1622 days ago via site
  • 54

Best Band EVAAAA!!!!!!

  • 1624 days ago via site
  • 48

Young Good Charlotte =D

  • 1624 days ago via site
  • 53

Sexiest man alive!!! hahahaha but its true =D

  • 1624 days ago via site
  • 50

These guys are my Inspiration and Heroes!!! Dno where i would be without them ... Luv U guys Always and Forever!!

  • 1624 days ago via site
  • 45

One time!!!! IMMA TELL YOU ONE TIME I LOVE JUSTIN BIEBER :)

  • 1625 days ago via site
  • 99

We are cool XD lol Me and my cuz ... Last year some time .. just love this pic!

  • 1628 days ago via site
  • 48

. HAPPY 31ST BIRTHDAY FOR THURSDAY! U guys are soo amazing and deserve the best birthday ever =D Hope you get BIGG pressies lol

  • 1634 days ago via site
  • 156

. HAPPY 31ST BIRTHDAY FOR THURSDAY! U guys are soo amazing and deserve the best birthday ever =D Hope you get BIGG pressies lol

  • 1634 days ago via site
  • 75

Shannen (Me) and Angela with and ... best day evva!! Love the guys !!

  • 1686 days ago via site
  • 76

1 2 Next