SEAN KINGSTON ©

@SeanKingston

New Single HOLD THAT Feat YO GOTTI Out Now!!! NEW ALBUM: BACK 2 LIFE out NOW http://t.co/99hhsakxuD!! FOR BOOKINGS: jenmcdaniels@tmo.blackberry.net

Photos and Videos by @SeanKingston

  • Timeline
  • Gallery

Salute 2 ALL My Veterans!!!!!!!

  • 2437 days ago via site
  • 3,500

"Millionaire Kingston" Welcome 2 My Crib! lol

  • 2445 days ago via site
  • 4,028

JAPAN Swaaggg!!!

  • 2449 days ago via site
  • 4,116

Swagged out InFront of Tha Louie Store!!

Sickest Adidas I've Seen In a Minute (3tounges) WOW

  • 2454 days ago via site
  • 5,442

Check Out My Footwork 2Day ;)

"WAR" Feat Lil Wayne #7 ON Itunes With No Push WOW This Is Crazzy Makesure yall Cop That!

  • 2461 days ago via site
  • 3,409

ME ON THE COVER OF BILLBOARD! WOW EVERYBODY RETWEET THIS!!!!!!!!

  • 2465 days ago via site
  • 9,289

In da airport bout to check in my bags!!! I hate flying :(

snoreing loud damn man

1 Of A Kind G-Shock! Full black diamonds!!!!

Thinking Bout Coping This Bag Any Thoughts??

  • 2469 days ago via api
  • 3,276

"Lil Seankingston" Dolls Coming In A "Toys R Us" Near You Very Soon!! Just Did A Deal Wit Them Lets Gooooo

  • 2475 days ago via phone
  • 3,628

"Tomorrow" Album Instores Sept 22nd!!!!!!!!!!!!!

  • 2475 days ago via site
  • 2,784

"LiL Sean" And "Beyonce" I Think This Is Tha Closest Someone Ever Been 2 Her Other Then Jay ;)

  • 2482 days ago via site
  • 5,114

Wow Check Out "Lil Sean" And My Big Bro Will Smith LMAO!!!

  • 2482 days ago via site
  • 4,117

Me And Our President "OBAMA" Now This Is Biggg!!.... History LOL

  • 2482 days ago via site
  • 4,939

Aww Man Just Got Done Rehearsing This Is Gonna Be Sicccck Cant Wait for U Guys 2 See My Teen Choice Performance On Sunday!!..YezzziRR

  • 2484 days ago via site
  • 6,913

My MOm And My Step Pops OFFICIALLY Sealing Tha Deal!!!!

  • 2496 days ago via site
  • 6,373

Tha Beach View FROM My Balcany Here In JAMAICA...✰BOOOM!!!!✰

  • 2498 days ago via site
  • 4,927