Ripdaville

@ReezyKid

Lightskin Darky | Contact: RipdavilleReezy@yahoo.com #TeamNoSleep 'I Saw Something' OUT NOW! http://t.co/ntoRpNrKeY #WOLF3 OCT. 1

Photos and Videos by @ReezyKid

  • Timeline
  • Gallery

Lmao wtf

  • 973 days ago via site
  • 37

  • 993 days ago via site
  • 33

#TwitpicYourDMApproach

  • 1033 days ago via site
  • 70

When she says she wants to hangout but just you 2

  • 1055 days ago via site
  • 55

Steak for dinner

  • 1087 days ago via site
  • 55

Bruh, guess what I did before you..

  • 1101 days ago via site
  • 62

OMG BRUH... this shit's nasty, don't even click on this.

  • 1104 days ago via site
  • 52

Turn down fo whatttt?!

  • 1118 days ago via site
  • 45

  • 1121 days ago via site
  • 57

No class tomorrow, my weekend starts noww

  • 1121 days ago via site
  • 52

Soon.

  • 1126 days ago via site
  • 41

Friday, Friday, gotta get down on Fridayyy

  • 1126 days ago via site
  • 49

I know damn well the government got 1 of these in case any country get outta pocket

  • 1128 days ago via site
  • 78

America like go 'head North Korea, push the god damn button

  • 1128 days ago via site
  • 58

This is why black women always angry

  • 1129 days ago via site
  • 39

  • 1129 days ago via site
  • 41

And ya moms ain't got no nipples

  • 1130 days ago via site
  • 55

lil baby turnt tf up

  • 1131 days ago via site
  • 40

It's 2am but i'm just tryna party

  • 1132 days ago via site
  • 62

THAT'S IT.. I'M GONE

  • 1134 days ago via site
  • 45