Princess Bubblegum


bacon enthusiast.

Photos and Videos by @ReeseTrece

  • Timeline
  • Gallery

: *checks phone* she ain't text me!!” shit said "delivered" and everything!

lmfao! DeVan's swag ass jacket.


here go another one Tay. lmao.

lmao! no. here it is.

lol. my drunk ass hair.

I loved this phone though. lol. but I damn near tossed it out the window when I got my iPhone.

look what I found!!!

they gave us these tiny plates. I feel fat. I got 3. lol.


then exhibit B

the people would like to bring exhibit A to the court's attention.

we made it! \o/

: if I gotta tell Theresa to fall back off my joint ONE MORE TIME.”



apparently while I was texting last night took my phone and attempted to say hi.


crack is one hell of a drug.