QUENTIN BROWN

@QBROWN254

RAPPER!! P.A.I.D album right here www.tinyurl.com/livepaid & XIILife Mixtape -- http://www.datpiff.com/Quentin-Brown-Xii-Life-mixtape.185312.html

Photos and Videos by @QBROWN254

  • Timeline
  • Gallery

Boy smooth like a Michael move.. Lol

Bananna for breakfast!? Lol y'all ain't on it like you say u is..

I'm lookin up her dress.. no disrespect tho..

Waking up to this is cool tho.. #XIICaliLife

XII Life beeeaacchhhh!

Vegas gas s/o Texas got it for the low lol

Drew deezy and QBeezy Samoan rappers..

Samoans eattttt! This just for 3 lmao jk jk

Vegas Rugby game chchillin.. #Breadwinner

At the USA sevens Rugby tournament!! #TeamManuSamoa

The barrel betta know bout them Califonia burritos mayne..

Come show sum luv at Razzoos..

Thus what I'm on right now tho.. Recovery..

Mite as well come out and have a good time good music good vibes!!

Let me get 40 retweets and likes to let me know it's real!!

Any body up for 151?? This what we startin wit says

Mohawk lookin boy.. Lol

Aye aye aye be here!! If you ain't never been no where in yo life lol

Yeah so now u know why you need to be here..

Saturday Feb. 4th Marchesa Hall AUSTIN TEXAS

1 2 3 4 Next